Schoenherstellingen, lederverzorging & lederaccessoires
  • T 057/ 20 54 93
  • Ma, dond, vrij: 9u - 12u ,14u- 18u & zat: 9u - 16u. di en woe gesloten

SCHOENEN OPSTUREN

Schoenen opsturen

Schoenmaker nodig? Stuur uw herstellingen met de post en wij doen de rest.

Hoe werkt het?

Stap 1:

Vul het formulier in

  • Je gegevens, je vraag en enkele foto’s van de herstelling(en)

Stap 2:

Kies je favoriete verzend methode

  • Optie 1 : Zelf versturen via de post.

Stap 3:

Wij contacteren je met een nauwkeurig prijsvoorstel.

Schoenreparaties opsturen?

  • Alle schoenherstellingen
  • Luxe reparaties
  • Makkelijk
  • Nauwkeurige offerte voorafgaand aan jouw verzending
  • Uitmuntend vakwerk
  • Track & trace

Meer informatie en veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen - FAQ

De belangrijkste vragen

Wanneer moet ik betalen?

Als de schoenen aankomen bij ons kijken we de offerte na en krijg je een email met de definitieve prijs & de betaaluitnodiging.


Wanneer zijn mijn herstellingen klaar?

De herstellingen worden meestal binnen 15 werkdagen verwerkt. Zodra ze klaar zijn krijg je hiervan een email. De herstellingen worden dan terug gestuurd naar het door jou opgegeven adres.


Kan mijn herstelling sneller klaar zijn?

Dat is zeker bespreekbaar. Best neem je eerst telefonisch contact op met ons via 057/20.54.93


Kan ik mijn zending nadien volgen?

De zending is traceerbaar aan de hand van de trackingcode in de email.


Uitgebreide uitleg bij stap 1:

Waarom moet ik het formulier invullen?

De gegevens in het formulier zijn nodig om je te kunnen contacteren als we vragen hebben. Ook is het adres nodig om je schoenen terug te kunnen sturen. Alle gegevens bewaren wij conform aan de privacywetgeving en gebruiken wij uitsluitend voor het veilig afhandelen van onze diensten.


Waarom moet ik foto’s maken van mijn herstellingen?

Om de prijsofferte nauwkeurig op te maken is het nodig dat we de schoenen zien. Zo kunnen we de herstelling correct inschatten. Zonder foto’s kunnen we geen nauwkeurige offerte garanderen.


Stap 3 uitgebreide uitleg

Wat doe ik met de verzendbon?

In stap 3 bezorgen we je een verzendbon met ons adres. De bon stop je in de doos samen met je herstellingen. Belangrijk dat je ons adres duidelijk invult op de doos bij de geadresseerde. Vul ook altijd je eigen adres in bij de verzender.


Wat is de volgende stap?

Breng je de doos naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Daar wegen ze je zending en vragen ze om deze voldoende te frankeren. Controleer steeds goed of ons adres klopt.

Ons adres: Schoenmakerij Josini – Diksmuidestraat 87 – 8900 Ieper


Extra informatie over de verzending

Hoeveel betaal ik bij Bpost?

De post kost je meestal rond de € 7,00


NU VERSTUREN

  • Alle schoenherstellingen & luxe reparaties
  • Makkelijk en veilig met track & trace
  • Nauwkeurige offerte voorafgaand aan jouw verzending
  • Uitmuntend vakwerk
  • Fysieke winkel

© Josini.be Copyright 2017

made by Strong-IT